male OT: Zalozeni firmy na vyrobu DPS

Daniel Valuch daniel.valuch@wanadoo.fr
Středa Leden 19 10:38:02 CET 2005

ano, ale toto su dosky, ktore sa produkuju v 100-tisicovych seriach
(napr. spotrebna elektronika), kde je lacnejsie osadit dratovu prepojku
ako vyrabat dvojstranne dosky a prekovene otvory. Vsetko sa vyraba v
cine a meria na cas linky. Tam sa potom neobjednavaju dosky, ale
objednate si linku na tyzden, ktora vam vyprodukuje 10 kontajnerov
plosakov :-)
Myslim, ze sa bavime o uplne inej cielovej skupine. Pokial vyrabam vysko
sofistikovane obvody tak potrebuju aj vysoko sofistikovane plosaky.
Ale s argumentom ze kvalitny navrh dosky trva a stoji sa plne
stotoznujem, ale to je vzdy takto, ked daju neznalemu do ruky silny nastroj.
b.