Teplota Celeronu

Martin.Vorel@Alcan.com Martin.Vorel@Alcan.com
Úterý Leden 18 18:08:14 CET 2005

To video od Toms hardware byl de fakto podvod...  zmanipulovana zalezitost
v neprospech AMD.. staci googlovat a dozvedet se pravdu. V kazdym pripade
je dost trapny, pokud tretina  pinu na patici u cpu slouzi jen pro napajeni
:/

Abych nebyl uplne OT ... kremik prestava byt jako polovodic pouzitelny
nekde u cca 140 st. C.  Teploty kolem 70 bych se nebal ..vzhledem k moralni
zivotnosti te komponenty se snizeni zivotnosti diky te teplote neprojevi
vypadkem ... pravdepodobne ;)  googlujte a najdete tabulku maximalnich
pracovnich teplot danych vyrobcem. Mam pocitm, ze jsem videl u intelu 90
st. C. AMD ji mel vzdy o neco niz nez Intel...

Martin