Priprava dat pro DPS

Rt jr@siliconbrain.biz
Úterý Leden 18 15:33:38 CET 2005

Tisknout vybrane vrstvy do souboru pomoci ovladace tiskarny
Linotronic330 nebo 530 (je soucasti instalace Windows od 3.11).
Pripadne v CAM procesoru Eagle pouzit jako vystupni zarizeni PS.
Vrstvy je vhodne zrcadlit tak, aby napisy byly citelne a pri zadavani
zakazky na osvitce nechat svitit jako pro ofset (ze strany emulze napisy
necitelne). Pokud mate predlohu zrcadlove obracenou a nelze ji otocit,
pak musite chtit film svitit jako pro sitotisk.
--
Rt