Zakladni deska - BX CHIPSET !

Dusan Dolezal dolezal@zoner.com
Úterý Leden 18 14:57:05 CET 2005

Tohle mne docela zajima, resim ted upgrade stareho PC a mam v nem taky BXovy
cipset. Zatim jsem tam dal aspon celer na 850MHz (a dost dlouho mi trvalo,
nez jsem sehnal redukci Slot1/FC-PGA), a chtel jsem tam dat aspon plne
Pentium nekde kolem 1GHz. O tom tulenovi jsem uvazoval taky, ty redukce se
daji z druhe ruky koupit za jakztakz rozumnou cenu. Ale zajima mne hlavne to
FSB, to se da nejak menit primo na te redukci? Mam sice pomerne slusnou
desku, ale umi akorat 66/100MHz a vic nic.

Dusan Dolezal