OT poptavka programator ci firma

jirka7a@seznam.cz jirka7a@seznam.cz
Úterý Leden 18 14:50:39 CET 2005

zde nejake velke pozadavky na sdileni nejsou jako sklad a odebirani
mnozstvi, ... , tak to muze fungovat.

Jirka

----- Original Message -----
From: "Petr Zbranek" <petr.zbranek@ksprogram.cz>
To: "'HW-news'" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Tuesday, January 18, 2005 2:16 PM
Subject: RE: OT poptavka programator ci firma

Omlouvam se, nesleduji toto tema podrobne, je to jen
poznamka ohledne portace nejakeho SW na konkretni SQL
platformy (pozor, nasleduje reklama):

Produkt Mzdy a Personalistika nasi firmy jede nad:

Informix, Microsoft SQL Server, Open Ingres CA,
Oracle 8, PostgreSQL, Sybase SQL Anywhere, Sybase XI

Proc? Podminky urcuje zakaznik.

Petr Zbranek