osciloskop HUNG CHANG 3850

David Kucera david@cybertex.org
Úterý Leden 18 10:55:05 CET 2005

taky jsem si ho pred lety poridl byl to jediny tzv. digital v prenosnem
provedeni(ted je tradicne k.o. ma praskly LCD) byl tak take tusim
logicky analyzator 8 nebo 16 kanaly
napajen byl 6 tuzkovkami a moc dlouho nevydrzel
parametry si uz nepamatuju ale moc kvalitni mereni nemel :-(
jedine co se mi na nem libilo byl jeho tvar

co se tyka dnesni hodnoty tak cenu bych videl nekde mezi 3-4 tisici
ono ty starsi digitaly jsou uz skoro neprodejne mam nekolik 100MHz
digitalu a nejak se jich nemohu zbavit :-(

David Kucera