male OT: Zalozeni firmy na vyrobu DPS

Snail Instruments snail@iol.cz
Úterý Leden 18 09:39:48 CET 2005

>Jen tak premyslim, zda by se v dnesni dobe vyplatilo zalozit si firmu na
>vyrobu DPS.

A co zalozit reznictvi? Nerikejte, ze jste nikdy nekrajel maso! :-)

>Nemyslim hned od zacatku delat vicevrstve, prokovene atd...
>Ale napriklad pro zacatek pouze max. oboustrane bez prokovu, zhotovene
>fotocestou,
>  pozdeji pridat prokovy, naneseni ochranneho laku, pozlacovani,
> postribrovani, potisk desticek, pozdeji zacit vicevrstve + SMD osazovani...

Obavam se, ze jednostrannymi a oboustrannymi deskami bez prokovu si na ty
dalsi technologie nevydelate ani do konce zivota. Zkousel jste udelat
ekonomickou rozvahu? Mate tuseni, kolik se vydela na dm2 jednostrannyho
plosnaku? A taky me napada - mate chemicke vzdelani, ktere by Vas
opravnovalo k manipulaci s chemikaliemi? Nebo by se to zezacatku
provozovalo bez zivnostenskeho listu?

>Co myslite? Pokud by byly rozumne ceny, slusna reklama atd...
>Bylo by dost zakazek? Prosperovala by firma?

Osobne nevim o zadne firme, ktera by zkrachovala (ale nepovazuji se za
znalce). Vlastne - ale tu uz je hodne davno, nekdy kolem roku 1995
inzeroval v AR manik z vesnicky nekde u Brna, udelal mi par desek, ale pak
toho zase nechal.

>Napada me take myslenka neco jako jsou "fotosbìrny"  - tak vytvorit po CR
>sit sberen, ktere by prijimali zakazky...

V dobe interentu? A co by tam lidi nosili? Diskety? Nebo nacrtky na mm papiru?

>Mozna to je blbej napad, ja nevim...

No, chce to asi o problematice trochu vic vedet.

J. Hanzal