Teplota Celeronu

Honza jan.kuba@seznam.cz
Pondělí Leden 17 17:25:37 CET 2005

Ono se Intelu popravde  nedari v posledni dobe nejen z toho
"energetickeho" pohledu. On uz i ten vykon ( na tu spotrebu) je bida.
Byl jsem vzdy zarytej "intelak" ovsem to co ted intel predvadi s
"prikonem" , "vykonem" a paticema uz me dostalo...
Je fakt , ze jsou i zajimave produkty INTEL pro notebooky. Na druhe
strane je skoda, ze neni neco i  pro desktopy jako je (Intel
Mobile..tech.centrino...) tam si s tou energetikou vedeli poradit!

Kdybych dneska sel do new stroje asi bych Intelu dal sbohem :-((