OT poptavka programator ci firma

Radek Vicek vicek.radek@cpost.cz
Pondělí Leden 17 14:43:25 CET 2005

Ja s tema SW firmama dost casto jednam a ono nic neni problem dokud je to na
papire.

Tak proc sem sve pozadavky nepustite - urcite to mate sepsane tak o co
jde...tedy jestli zase neblafujete. :-(

Nicmene bastlit pres sebe vsemozne free systemy a garantovat, ze dohromady
bude vsechno chodit mi prijde trochu zcestne. Pripomina to trochu
pozadavek - mam tady spickovej motor z MIG-29, nova kola z kombajnu, zanovni
karoserii Ferrari a tak mi z toho udelejte luxusni autobus.

RadekCX - http://rvsoft.wz.cz