Schema pro DOMINANT 1039A

Jirka zaloha@volny.cz
Pondělí Leden 17 14:04:10 CET 2005

joe.rypar@centrum.cz napsal(a):

> Preji dobry den,
>
> mam doma gramoradio DOMINANT 1039A, ktere po letech poctive prace zacina mit  ruzne potize. Chtel jsem se zeptat, jestli nekdo nahodou nema schema nebo servisni dokumentaci k tomuto radiu.  Mohl bych poprosit o jeji pripadne poskytnuti?

Na http://s12.yousendit.com/d.aspx?id=0C6WH49B323H708EGR7EM8YI55 si
stahnete schema pro 638A Solo, melo by to byt velmi podobne (dokonce tam
na jedne strance 1039A zminuji). Na oplatku mi napiste, do jake miry se
to skutecne shoduje.

Nestahujte prosim nikdo jiny, mozna se to po stazeni smaze. Pokud by se
to stalo, tak mi to pane Rypari sdelte, udelam to nejak jinak.

--
Jirka