Kapacita NiMh a jak na ni

Jaroslav Buchta buchta@compelson.cz
Pondělí Leden 17 11:18:35 CET 2005

Mam nabijecku reagujici na dU (z GM asi za 600, typ ted nevim) a uz jsem si zvykl na nasledujici postup.
- strcim aku
- dam vybijeci cyklus, nabijeci aut.nasleduje, pak vypne
- kdyz si mysli, ze je nabito, dam znovu nab. cyklus, az aut. vypne.

Osvedcilo se mi to u NiCd i NiMh, obcas nabilo odhadem jen na 30% kapacity, takhle je to OK.

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz]On
Behalf Of Vladimír Anděl
Sent: Monday, January 17, 2005 11:00 AM
To: HW-news
Subject: Re: Kapacita NiMh a jak na ni

Jde o to, jakym proudem budete kapacitu merit. My se zabyvame merenim
velkych NiCd clanku www.saft-ferak.cz a tam se pouziva proud 0,2C
(standardni mereni kapacity), 0,5C, 1C ... az 5C (startovaci zkouska). Pro
mereni pouzijte priblizne takovy proud, ktery bere fotak. Clanky muzou mit
kapacitu, ale vetsi vnitrni odpor a treba proto vam ve fotaku nejdou. Pri
zatezovani malym proudem mohou byt dobre.
Andel