Re: Uvolnění COM portu

Delphin delphin@post.cz
Pondělí Leden 17 10:56:02 CET 2005

> No s největší pravděpodobností do "ucpe" nějaký terminál a stávalo se mě
> také když jsem
> v DELPHI znásilňoval aplikaci s COM portem a občas při ladění se SW
kousnul.

Patrne se jedna o chybu Windows, W98 neni ten pravy nastroj na ladeni
aplikaci a kousa se mnohem vic veci.

> COM se pak tvářil jako otevřený - a nešlo na něj vlést - byl něčím
obsazen -
> mě zajímá
> jak zjistit čím je obsazen nebo utilitu která ho uvolní

> On RESTART PC je dlouhá procerura
> Jinak již jsem si objednal XP pro tak uvidíme ...

Zahodte W98 a prejdete na W2K/XP, ktere jsou v tomto smeru bez problemu. V
pripade naproste nouze staci ukoncit Delphi ve Spravci uloh a vse vcetne
portu se korektne uvolni. Restartovat budete 1x za 14 dni.