Pripojeni USB

Pavel Novotny novotny.pp@atlas.cz
Neděle Leden 16 01:47:47 CET 2005

USB podle specifikace umoznuje pripojovani za chodu, tzn. je neco schnileho
ve vasem compu.
Tezko rici co, ale moznosti jsou v podstate dve
A) bordel v operacnim systemu a PC schodi software
B) problem v hw, napada me problem s napajenim, tj. zvyseny odber na +5V
zpusobi reset systemu

Zkuste a) preinstalovat OS, b) pripojit k USB konektoru odbor a zatizit
napajeni proudem 0.5A - 1A co to udela.

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On
Behalf Of aze
Sent: Sunday, January 16, 2005 1:17 AM
To: HW-news
Subject: Pripojeni USB

Stalo se mi nekolikrat, ze se mi pri pripojovani slauchu USB k fotaku proste
vypnul pocitac. Domnival jsem se, ze USB snese pripojeni "za chodu" bez
problemu a ejhle, nekde je zakopanej cokl. Jde o takovy ten pidikonektor.
Nevite co s tim? To, ze se napred propoji stineni se dost dobre (na 100%)
neda zajistit.
AZE