NiMH a male odbery

turby@chips.cz turby@chips.cz
Sobota Leden 15 19:07:25 CET 2005

Zdravim,

    obecnou vlastnosti NiMH to asi nebude, protoze je v tomto rezimu
    pouziva jiste mnoho miloinu lidi na celem svete.

    Podle me jste je ale totalne vymlatil, protoze 1V je na NiMH uz
    trochu malo. Viz treba tyto vybijeci prubehy:
    http://www.microrisc.com/b2b/AHAA1500.pdf

    Tomu odpovida i to, ze se "chytli" az na nekolikaty pokus...

--
 mailto:turby@chips.cz