Internetove pomucky (nejen) pro elektroniky

Martin Malý martin.maly@gmail.com
Sobota Leden 15 18:35:47 CET 2005

> Veci co jsou ciste javascriptove a nevyzaduji zadny serverovy back-end (a
> pokud mozno ani soubory okolo sebe - to sice jde taky ale je to slozite)
> se daji ulozit na mistni disk a pouzivat lokalne. Umozneni tohoto pak
> spojuje vyhody online i offline reseni.

Ano, tak jest. Ovsem nenapadlo mne jine souhrnne oznaceni pro podobne
aplikace nez "online" jako protiklad k tem, ktere je nutno stahnout a
ktere jsou urcene pro konkretni OS atd. (a prosim, nechytat za slovo,
vim samosebou o aplikacich, co jsou ke stazeni pro Dos, Win, Linux,
MacOS...)

Mohl jsem je nazvat "aplikace zalozene na internetovych
technologiich", bylo by to sice presnejsi, ale min srozumitelme.