NiMH a male odbery

Radek a Petra Vickovi rvicek@quick.cz
Sobota Leden 15 17:58:19 CET 2005

Zdravim,

mate nekdo zkusenosti s napajenim zarizeni s malym odberem napajeneho z
NiMH? Jak se mi zda tak tyhle baterie asi nemaj moc rady vybijeni malym
proudem. Tu meteostanici ted napajim 4xNiMH Sanyo AA 1600mAh a ma odber
kolem 1mA. Dneska jsem baterie vymenil kdyz mely napeti 1V/cl a dal nabijet
na nabijecku s MC33340. Bohuzel neustale vypinaly na delta peak po nekolika
minutach az asi na sesty pokus se zda ze zatim jedou. Meril jsem je pod tou
nabijeckou a napeti je hodne vysoko kolem 1450mV.

Ty baterie jsem pouzival doposud pouze ve fotaku kde slouzi jiz skoro 3 roky
bez problemu a s plnou kapacitou (aspon se nezda ze by nejak klesala). Ta
moje domenka je zalozena i na tom jak mi podobne odesel akupak do vysilace a
druhej se tam chysta asi taky. Tam je odber sice vetsi asi kolem 150mA, ale
zase pack 2.5Ah. Tam je ten upadek pozvolnejsi.

Pozoroval nekdo neco takoveho?

RadekCX - http:/rvsoft.wz.cz

--
Odchozí zpráva neobsahuje viry.