Cidlo deste a osvetleni

Pavel pavel_t@centrum.cz
Pátek Leden 14 20:26:17 CET 2005

> Ted jsem dodelal celkovy graf za poslednich 7 dni a ty ctyri dni co
> zminujete jsou oprvadu ukazkove a bez srazek. Ale to ostatni je divocina.

Ano, dny 10. - 13.1. vypadaji co se tyce teploty a vlhkosti velmi
podobne a jako "sinusovka" s tim ze teplota je v protifazi s vlhkosti.
Pamatujete si jake bylo tech 7 dni pocasi? Byly v ty "divoke" dny
srazky? Mozna by bylo zajimave vysledovat urcitou zavislost, treba by to
pomohlo s konstrukci a hlavne overenim cidla deste.

Pavel

P.S.

Vysledek Vasi prace vypada opravdu velmi pekne a opravdu me k vlastni
meteostanici nahlodavate cim dal vic :-)))