Cidlo deste a osvetleni

Thomas Shaddack hwnews@shaddack.mauriceward.com
Pátek Leden 14 13:24:08 CET 2005

On Fri, 14 Jan 2005, [ISO-8859-1] Martin Malý wrote:

> Ale ted jak o tom pisu - co takhle sledovat vlnky, ktere vyvolaji
> dopadajici kapky na vodni hladine? Treba by to slo, treba to je
> pitomost...

To bude ovlivnovane vetrem.

Co takhle dat do bazenku podvodni mikrofon a poslouchat cvachtani kapek?
To osetri Dest s Velkymi Kapkami. Na mrholeni se pouzije meandrovy
detektor, ktery (jak bylo receno vyse) ma prilis malou plochu na to aby
nektere typy kratkodobych destu s velkymi ridkymi kapkami zachytil (a
naopak bazenek nezachyti mrholeni). (Pro snimani zvuku kapek by mozna slo
treba i jenom pridelat mikrofon k plechu na strese.)

Kdyz mame nekolikero senzoru, kde kazdy je dobry pro cast rozsahu, proc je
nepouzit najednou?

Bazenek samotny pak pujde pouzit jako sberna plocha, a to co z nej odtece
pujde potom merit pomoci zde jiz popsane konstrukce vahadla s miskou a
citace zhoupnuti.