bezolovnate pajeni

Libor Kavan lkavan@krkonose.cz
Pátek Leden 14 10:47:05 CET 2005

At 09:48 14.1.2005 +0100, Bohumil Fulin wrote:

>Doufam ze to opet posunou, pac zatim bezolovnate pajky pry po 2 az 3 letech
krehnou a soucastky jednoduse po potrepani vypadnou. Na sevis vyborne, na
jmeno firmy - tragedie. Ale jsou vyjmuty oblasti jako auta, servery ale NE
zdravotnictvi!!!  - je vetsi tragedie kdyz nekdo zustane stat na silnici ne
ze umre, pac se uklel procesor na monitoru zovotnich funkci!!!

Jo, presne tak to je! Ja jsem byl donucen do Pb free uz ted a musim rict, ze
to je fakt zazitek ;-) Vyjimka bude jeste pro military...

>Takze elektronika bude chvili nespolehliva a draha. Nakoupit elektroniku do
poloviny pristihi roku a pak chvili pockat az technologie budou zvladnuty.

Napr. kabely pro sondy k monitorum na JIP se uz ted zacinaji pajet
bezolovnate, takze nikomu nedoporucuju byt nemocny natolik, ze budete
zavisly na techto kabelech ;->

S pozdravem           with best regards
 Libor Kavan, Dlouha 421, 543 03 Vrchlabi III,Czech republic
 Phone & Fax:+420 499 426 232       http://www.techtronex.cz