Oprava stroje

Pavel Novotny novotny.pp@atlas.cz
Pátek Leden 14 09:43:39 CET 2005

To mate pravdu, kdyz vedeni nic nenuti premyslet o nakladech tak rado utraci
jednak z pohodlnosti a posledni dobou zjistuji take z pocitu vlastniho
uspokojeni a zdani, ze patri mezi VIP.
Jeden nas velky zakaznik pouziva jako mobilniho operatora Eurotel, kdyz jsem
se ptal proc neprejdou treba k Oskarovy, kdyz predpokladana rocni uspora v
nakladech by presahla 1.milion Kc bylo mi vysvetleno, ze reditel hraje s
reditelem Eurotelu golf a kdyz by presli tak by nemohl chodit na dychanky
poradane Eurotelem pro dulezite zakazniky a spoustu dalsich kecu.
A ja blbec se porad bojim, zda nejsme drazi :-).

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On
Behalf Of Zdenek
Sent: Friday, January 14, 2005 9:20 AM
To: HW-news
Subject: Re: Oprava stroje

To jste asi slusnejsi firma. U nas se vedeni taky chytalo za hlavu, ale ze
by je to vyprovokovalo k hledani jine firmy, to ne. Jedno tel. cislo uz maji
zapsane, tak proc si komplikovat zivot. Uprimne receno, kdyby nemohli
vyhazovat penize dvermi, museli by oknem nebo jinou dirou.

Zdenek

a jestli to nahodou neni moc :-).