Cidlo deste a osvetleni

Jan Waclawek wek@evona.sk
Pátek Leden 14 09:25:02 CET 2005

> Ten optickej snimac (nakres od p.Pecy) jsem mel vymyslen
> podobne, ale trochu jednoduseji - staci dve planparalelni zrcadla a ten
> laser malinko uklonit - pak uz jen uhel dopadu/odrazu a pockat az ten
> paprsek vybehne bokem ven kde umistim snimac.

Ja by som skusil skor kolimovany siroky zvazok. Myslim, ze viacnasobny
odraz na zrkadlach ma riziko ze bude skor merat zemetrasenia apod. :-)

Co sa tyka tych oblakov, to mozno by nemusel byt zly napad skusit merat
nejake osvetlenie, je to jednoduche a mozno sa tam nejaka korelacia s
ostatnymi udajmi najde. Ako zlozitejsi problem by sa mohlo s inym
fotocitlivym prvkom "behat za slnkom".

wek