předělání/zapojení tozvaděče + měření

Honza jan.kuba@seznam.cz
Čtvrtek Leden 13 18:41:07 CET 2005

Mám takový problém. Jedná se o plechový domovní panelákový rozvaděč. V
něm hlavní jistič 1x 16A. Za ním měření a pak podružné jističe - odtud
již  bytový rozvod.
Jedná se o výmenu hlavního jističe 16A za 25 A  -  od  elektráren (ZČE)
přišlo povolení k navýšení. Jde o to, že chtějí i kompletní revizi
rozvaděče. Když jsem se ptal proč, sdělili mi, že je nuto převaděč
předělat dle nové normy ( značení vodičů atd.) a proto následná revize.
Je fakt, že rozvaděč je starý cca 25 let, fázové vodiče červené,
hliníkové ......
Potřeboval bych přesný popis zapojení - tzn. jaké vést vodiče (barva) od
přívodní svorkovnice k elmeru a od elmeru k podružným jističům. Fázový
vodič je jasný - černá. Ale jak natahnout pracovní nulu od přívodní
svorkovnice k elmeru a dál. (barvy)  Podotýkám, že bytová instalace je
dvouvodičová...
Potřeboval bych příslušný předpis - něco jsem sice našel, ale je to pro
Středočeskou energetickou....    http://www.ste.cz/provoz/doc/pozadavky.doc
 problem je, že každá společnost má prý jiné požadavky, nerad bych , aby
to bylo špatně. Revizák na tom prostě nesmí nic najít! Jinak vyhlášku
50/78 Sb. mám par. 7
nicméně praxe v této branži malá....potřeboval bych info  nejakého
znalého....