Vyplati se - xilinx?

Ondrej Pribula o.pribula@sh.cvut.cz
Čtvrtek Leden 13 11:43:21 CET 2005

To bude zavisiet asi na tom, o aku vyrobnu seriu sa bude jednat a podobne.
Pri porovnani ceny XCcka a toho HW co tam chcete implementovat je asi
malinko to XC este drahsie..ale zasa na druhu stranu sa zjednodusi navrh
DPS, popripade upgrade firmwaru v buducnosti. Pokial by skutocne nerobil par
desiatok korun ceneveho rozdielu problem, asi by som tam skusil dat to XCcko
(uz len pre ten pocit ;-} ) ..

S pozdravom Ondrej Pribula

----- Original Message -----
From: "Michal HW" <michalgregor@centrum.cz>
To: "HW-News" <hw-list@hw.cz>
Sent: Thursday, January 13, 2005 9:49 AM
Subject: Vyplati se - xilinx?

Konecne se mi naskytla aplikace kde by jsem mohl vyuzit programovatelne log.
obvody.
Vyplati se to? Zapojeni obsahuje:
2x 74HC573 - expander adresnich a datovych vodicu
- dekoder adres - sbernici procesoru bude sdilet klavesnice, LCD 2x20 a
SRAM.
- 1x 74HC573 - (asi pulka ) vystup radky klavesnce 4x4
- 1x 74HC573 - (asi pulka ) vstup  radky klavesnce 4x4

Jeste zvazuji 2x duplexni UART, ale zatim marne hledam ukazku implementace
do Xilinxu.

Michal