Cidlo deste a osvetleni

Radek Vicek vicek.radek@cpost.cz
Čtvrtek Leden 13 08:49:11 CET 2005

Zatim asi zkusim pouzit jen jeden termistor napajenu Ikonst umisteny pod
trychtyrem - vyzkousim jak se projevi dopad kapky na ten termistor - pokud
to udela dostatecne zvlneni tak nebudu potrebovat ani ten druhy komparacni
jelikoz zmeny teploty okoli se budou projevovat jen postupnou zmenou a ne
skokovou jako kapka.

RadekCX - http://rvsoft.wz.cz