Cidlo deste a osvetleni

Radek Vicek vicek.radek@cpost.cz
Čtvrtek Leden 13 07:50:35 CET 2005

Tomu steraci a vubec mechanickemu reseni bych se chtel vyhnout. Uz jsem si
vyzkousel, ze cidla vystavena pocasi musi byt co nejjednodussi.

No je docela dobry napad - teoreticky pokud by byl tak teply prochazejicim
proudem, aby se kapky odparovaly mel bych po dopadu zaznamenat zmenu proudu.
Ne fakt to je docela dobry. Navic to zaznamena i snih, jka na tom bude tat a
nebude na tom ani nic namrzat.

Navic rozhavene termistory budou vypadat efektne. :-))

RadekCX - http://rvsoft.wz.cz