ohrievanie elektrinov v zime radiator ci fukar ?

Jaroslav Lukesh lukesh@seznam.cz
Středa Leden 12 20:38:38 CET 2005

Dne úterý, 11. ledna 2005 23:57 Juro napsal(a):
> Mam starší dom ( bez pl. kúrenia) kde skladujem bordel no nechcem, aby
> sa upne zničil tak som tam dal termostat a že to budem len temperovať.
> No je lepšie dať elektricky fúkar ?
> Alebo elektricky radiátor ?
> Čo je učenejšie, pred fukar dám ruku a fúka len teplý vzduch, spotreba
> 1KW, radiátor žeraví spotreba 1KW no rozšíri sa teplo všade ?

My doma topime wavkama a ja do nich (nahoru do mrizky) zabudoval vetracky z
PC, ne bez uprav (rozebrani, vycisteni, promazani, gumove oblozeni).

Mistnost to vyhreje drive, je vice teplo i odspodu. Navic mkdyz clovek z mrazu
prijde s prokrehlyma rukama, pred itm vetracekm se prijemne rozehreji.

--

                        Jaroslav Lukesh