EAGLE - vyplneni prazdneho mista na desce

Aleš Novák ales.novak@t-email.cz
Středa Leden 12 20:19:27 CET 2005

  Pojmenovat ten polygon stejne jako sit se kterou to chcete spojit. A
Pak znova rastnet.

S pozdravem,
  Novalex

tcc> Zdravim,

tcc>  tak ted nevim jestli jsem uplne blbej nebo mam zatmeni mysli...

tcc>  jsem to zkusil a nepropojuje to plochu ze zemi a nedela mi to thermal
tcc>  pady. sakra na co zapominam?

tcc> --
tcc>  mailto:turby@chips.cz