Mirne OT: Simulace kazety

Martin Malý martin.maly@gmail.com
Středa Leden 12 13:11:12 CET 2005

Problem neni ve financich, problem je v tom, ze jine nez to firemni
hnusne radio pritahuje oci (a ruce) nenechavcu (a odnimatelny predni
panel uz dnes nikdo neresi). Takze bud muzu koupit za 5000 radio s CD
a trnout, ze mi ho nekdo lohne (a pritom vyflaka okynko za dalsich X
tisic), nebo zvolim to reseni co jsem psal, tj. zbytecne nedrazdit
zlodejicky "drahym" radiem.

Zvlaste pokud (jako ja) nemate garaz a parkujete na ulici.