Mirne OT: Simulace kazety

Pavel Novotny novotny.pp@atlas.cz
Středa Leden 12 10:22:18 CET 2005

Skoro kazde autoradio, ktere je pevnou soucasti auta ma vstup na CD changer
a pokud chcete pripojit vlastni (prenosny) Cd prehravac je lepsi pribastlit
to na tento vstup. Napriklad u BMW na tento stup jde primo pripojit i iPod
od jablek.

-Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On
Behalf Of Marek
Sent: Wednesday, January 12, 2005 10:13 AM
To: hw-list@list.hw.cz
Subject: Mirne OT: Simulace kazety

Zdravim konferu,
mam v aute pouze kazetak, ne CD. Ale vzhledem k tomu, ze poslednich 10 let
jsem mel vzdy CD, tak uz zadne kazety nemam na rozdil od par set CD. Vymena
za CD pro mne neni resenim (originalka stoji moc, jine tam nepasuje).
Uvazoval jsem o reseni "kazeta s elektronikou, ze ktere vede drat s jackem",
to zapichnout do MP3. (nevim jak se to
jmenuje)
-Mate s tim nekdo zkusenosti?
-vite kdo vsechno to prodava? (nasel jsem neco u conrada)

Marek