certifikace CE

Zdenek zdej@atlas.cz
Středa Leden 12 08:59:42 CET 2005

Dekuji za vysvetleni. S tou homologaci jsem si to asi spletl.
Doufam, ze ted tomu rozumim dobre:
Elektricke zarizeni musi kvuli "prohlaseni" projit zkusebnou jako celek.
  Ze maji "prohlaseni" jednotlive komponenty, je spise predpodlad, ze
nenastanou potize?

Ma smysl vyrizovat "prohlaseni" pokud jde o vyrobu 1 kusu zarizeni?

Zdenek