notebook - 2

Radek Vicek vicek.radek@cpost.cz
Středa Leden 12 07:22:25 CET 2005

No gratuluji Vam k orlimu zraku, ale nikdo bezne kolem mne a ani nikoho koho
znam jeden osamoceny pixlik nevidi pokud se nesoustredi na misto kde je a vi
o nem predem.

Prakticky vetsina displeju ma vadnej pixlik a jsou dve moznosti - bud trvale
sviti nebo je trvale zhaslej. Prvni moznost je horsi.
Nedelal bych si z toho nejakou velkou hlavu - nastavte si na dipleji cernou
obrazovku a tam ty svitici body uvidite nejlepe.

Dle meho umyslne nicit pomerne slozitou vec, ktera lidstvo stala pomerne
hodne energie a surovin mi prijde trosku mimo.

RadekCX - http://rvsoft.wz.cz