Lokalizace obvodu: 1765DCP

BuFran BuFran@seznam.cz
Úterý Leden 11 20:43:20 CET 2005

> Díky - nakonec to je asi ten první řádek: QML config. PROMs - soude dle
> zapojeni v obvodu..
> Kazdopadne nechapu, jak jste ten odkaz objevil. Goglil jsem dost dlouho
> a stale nachazel jen nejake seznamy soucastek atd....

no jo no, pouzivam nastroj na to, k cemu je urceny. Na katlisty
pouzivam jen v nouzi. Existuje magicky seznam, pokud prohledate
archiv (je nejaky ??) tak najdete seznam www mnou postovany, na
kterych se hledaji katlisty a schemata a google je ignoruje. V tom
samem threadu jsou i prispevky jinych.

A navic, google neni google, tedy google u jednoho PC neni google u
jineho PC ;) takze vysledky hledani se mohou lisit. Doporuceni nekoho
zde v kovi bylo pomoci nslookup zjistit nekolik IP adres googlu a pak
hledat ne z www.google.com ale z te IP adresy. Budete se divit, ale je
to hodne odlisne :)

Pokud nenajdete, ozvete se, prohlednu svuj "domaci archiv" v emailovem
klientovi ... (uz ma na 330 MB :) )

Jak jsem dostal, tak davam ...

--
Best regards