notebook - 2

Ondrej Pribula o.pribula@sh.cvut.cz
Úterý Leden 11 20:07:16 CET 2005

Tak ja osobne mam HW rozlisenie 1024x768 a hned po prvom susteni doma na
stole som pri sutocne dvokladnom mikroskopickom vyetreni skoro v strede
obrazovky jeden taky pixel nasiel. Svieti neustale cervene, ale mozem Vam
povedat, ze uz pri tomto rozliseni je problem na tej obrazovke ho pozorovat
a je v podstate na prvy, druhy aj treti pohlad neviditelny...
Asi jediny rozumny sposob ako poznat vadny pixel je vyskusat ten test
monitoru...teda vsetky zakladne farby RGB na cely screen a uz len poozorne
sledovat co sa bude diat...Vlastne za celu dobu pouziavania, co je viac ako
rok, kazdodenne tak min. 8 hodin sa mi ziadny iny pixlik nepokazil...

S pozdravom Ondrej Pribula

----- Original Message -----
From: "Pavel Brabenec" <pbrabenec@centrum.cz>
To: <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Tuesday, January 11, 2005 7:55 PM
Subject: notebook - 2

Zdravim,
takze diky vsem za rady ohledne typu.
Mel bych ale dalsi otazku: vadne pixely.
Desi me predstava ze na me bude svitit nejaky, treba zeleny bod a nic s
tim nepujde udelat.
Jak vadne pixely odhalit primo v prodejne (existuje i neco lepsiho nez
Nokia Monitor Test a poradne koukat)?
Nekde jsem cetl ze jim muze trvat treba tyden nez se ukazou, je to pravda?

Diky za odpovedi.
Pavel Brabenec