Bio snímače

Saša Svobodová svobodova.alex@seznam.cz
Úterý Leden 11 19:10:22 CET 2005

Jenže tenzometr asi nebude zrovna nejlacinější. Nevadí stejně mi jde
spíše o to zjistit co se tak používá ze zvědavosti :-)

Správně by se mělo dýchat "do břicha" za použití bránice jakožto
hlavního dýchacího svalu. Při dýchání "do hrudníku" jsou v činnosti
pomocné dýchací svaly a ty mají být v činnosti jenom když je potřeba.
Ale je pravda že já také dýchám všelijak ;-)

					Saša K. Svobodová

         web: http://www.doupatko.adslink.cz

        mail: svobodova.alex@seznam.cz
              svobodova.alex@mujoskar.cz