Bio snímače

Sasa - Viky - Svobodova viky@zdravotnici.cz
Úterý Leden 11 17:46:08 CET 2005

Zdravíčko :)

    když už tu loudím informace, mám ještě jeden dotázek. Tedy několik :-)

    Jak by kdo z vás *jednoduše* snímal dech člověka ? Nejde mi o
bezdrátové měření, jenom o princip. Jednou se to tu už řešilo, myslím,
ale nemůžu to najít. A také jak snímat *tep* ale tak, aby člověk mohl
normálně fungovat. Tedy ne snímač na prstu či ušním lalůčku. To je
nepoužitelné. Napadá mně mikrofon ve sternální oblasti, ale nevím jak by
to bylo s rušením. A nic rozumného jiného mně zrovna nenapadá.

    Zatím jsou to teoretické otázky, jestli jednou dojde k realizaci
přístroje nevím. Stavím (či spíše chci si postavit) si takový jeden
přístrojík na ověření jistého tvrzení co se píše v knihách a tohle
bybylo fajn rozšíření. Ale není to to hlavní. A přístojík bych ráda
poslala do letošního konkurzu PE tak to snad stihnu včas :-)

					Saša K. Svobodová - Viky

         web: http://www.zdravotnici.cz
              http://www.doupatko.adslink.cz

        mail: viky@zdravotnici.cz