Vf trafo

Daniel Valuch daniel.valuch@wanadoo.fr
Úterý Leden 11 16:20:21 CET 2005

hmmm to nasere...
bohuzial (nastastie? :-)) hocico potrebujem tak sa to da pomerne lahko
objednat a clovek si na to velmi rychlo zvykne :-) Takze asi budem muset
obetovat nejaku cast SFDR a pouzijem len jeden vystup z DDS.
Po konzultacii so sefredaktorom praktickej elektroniky som sa
rozhodol/bol jemne dotlaceny do vyvoja este dalsich DDS modulov,
riadiaca doska aj vsetky periferie su take iste, ale mali by byt viacere
zasuvne moduly s DDS (9854, 9858 a skusim 9954 ak to bude mat vyznam). A
tam by sa uz celkom hodili transformatory...
balu