C - Hi-Tek optimalizace kodu - hledá se C

Pavel pavel_t@centrum.cz
Úterý Leden 11 13:36:58 CET 2005

> ->SPI je nezavisle na UARTU?

Samozrejme, proc by nemelo byt? I2C, SPI i UART maji vlastni piny,
vlastni registry, vlastni generatory rychlosti ktere jdou v pripade
nepouziti periferie pouzit jako citace s interruptem.

> ->Vice MCU na DPS to je jako dratem do oka.

Jo ale nekdy je to vice nez vhodne.

> ->LCD - modul 2x20, zapojeny na datovy BUS spolu se SRAM

Bohuzel rada eZ8 nema vyvedenou datovou sbernici, tu ma az rada eZ80 (ty
maji v sobe 2x UART shodny s 16 550). Da se delat SW to jsem uz jednou
pouzil, pak samozrejme neni problem si tam povesit temer cokoliv kdyz si
to vhodne osetrite chip selectem.

> Cena pekna, budu se muset na ne znovu podivat.

Jo taky jsem se pred > rokem jen podival a nakonec jsme je zacali pouzivat.

Pavel