C - Hi-Tek optimalizace kodu - hledá se C

Pavel pavel_t@centrum.cz
Úterý Leden 11 13:30:14 CET 2005

> Tak na ty jsem jeste nekoukal. Zkusim se podivat.
> 4 uarty? Super.
> Prekladac? A co zbytek? HW Emulator, SW simulator, IDE?

Ted jsem mel tu cest mluvit se zastupcem MSC o MCU Renesas. Vicemene
jsme se podrobneji bavili pouze o rade R8CTiny o zbytku rady H8 jen
vseobecne. Pro Tiny (tam ma 1(snad2) UARTy) nabizel ceny kolem 1.5eur,
vyvojove prostredi vcetne C za cca 200eur, nejaky OnChipDebug to ma. Na
tema dostupnosti rekl, ze pokud to nemaji v CR tak je to v Nemecku takze
by nemel byt problem i male serie, objednavky od vyrobce je termin
standarne 2mesice. Zatim jsem nemel cas se na ne podivat tak podrobnosti
musite nastudovat sam.

Pavel