RE: C - Hi-Tek optimalizace kodu - hledá se... :-)

LuKas Hradlo@atlas.cz
Úterý Leden 11 13:19:11 CET 2005

No, kdybych si tim vydelaval, tak si to taky koupim :-)
Chci to na domaci bastleni...

Spis nemam prehled jak poskocily dal free kompilatory. Ještě před casem nic pro PIC18 nebylo, tak jsem si rikal, ze by tu mohl někdo o necem vedet...