certifikace CE

Ondřej Kozumplík kozond-konf@seznam.cz
Úterý Leden 11 11:13:38 CET 2005

ok, je jasny, ze za to budou chtit balik, ale s tim se pocita. Ale to co
bych potreboval je dojit za nejakou zkusebni autoritou s tim ze muj
vyrobek funguje takhle a takhle, obsahuje tyto a tyto komponenty a
prijde do toho a toho prostredi atd a potrebuju CE. A on mi pak
jednoduse rekne, co vsechno mu mám predlozit aby to proslo VSEMA
POTREBNYMA normama  a mohl to testovat (zkusebni kusy, schemata,
sestavy, rozpisky, prislusensti atd.)
Pak by mi dal asi? nejaky lejstro (certifikat), kde by byl seznam tech
norem, ktere ten vyrobak splnuje.
Ja ty normy - jejich plne zneni - teoreticky nepotrebuju. A nebo to cele
funguje jinak ?

Diky za reakce

Ondrej Kozumplik
http://hysteria.webpark.cz