nasazeni GPS na sekacku

Pavel Novotný novotny.pp@atlas.cz
Pondělí Leden 10 22:52:22 CET 2005

Kdyz pouzijete sekacku s dostatecne velkou reznou listou a silnym motorem
tak vam to tu zidli dokonce i poseka :-).

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On
Behalf Of Thomas Shaddack
Sent: Monday, January 10, 2005 10:43 PM
To: HW-news
Subject: Re: nasazeni GPS na sekacku

Dame na sekacku tykadla s mikrospinaci. Pokud najede na prekazku, tykadlo
sepne, sekacka vi ze dal uz to nepujde, a posle zpravu pocitaci co ji ridi
kterym tykadlem narazila. Ten pak z pozice ostatnich znamych prekazek a
zakazanych zon a aktualni pozice sekacky zjistene optickym trasovanim odvodi
kudy to bude nejlepsi objet.

Tohle by si melo poradit i s zidli uprostred travniku.