Vlastni MP3 prehravac - USB

Pavel Novotný novotny.pp@atlas.cz
Pondělí Leden 10 22:49:50 CET 2005

>linux absolutne nezvladam a nerad bych zdejsi konferenci otravoval svymi
dotazy ohledne zvladnuti linusu :o)
http://lenka.kosek.cz/linux/root-zac-1.html

>ten FreeDOS - rikate ze po zastrceni Mass storage zarizeni se automaticky
vytvori nova jednotka - bez nejakych dalsich ovladacu?
Tak to bohuzel ne, USB se bez ovladace neobejde, potrebne ovladace napriklad
USBASPI.SYS and DI1000D.SYS by meli byt soucasti freedosu a urcite existuje
nejake howto popisujici jak to cele uchodit.Na strankach freedos, je zminka
o uspesnych testech s 256MB USB flash diskem.

Pokud sahnete po linuxu tak staci zasunout a namapovat prikazem mount :-).