[OT] Re: Sroubky a maticky M2 - zase globalizatori

Jirka zaloha@volny.cz
Pondělí Leden 10 22:05:12 CET 2005

Pavel napsal(a):

> ...ale proc si vzdy neodpustite tyto poznamy! Sice se s Vami
> vetsinou souhlasim, dost se bavim u cteni DFense a take souhlasim a
> pokud pujdete vyhodit (nejen) Standu z vlady tak se k Vam milerad pridam
> ale tady v konferenci to, prosim, omezte!!! Dik.

Proc? Protoze mi to neni jedno a vnimam to jako integralni soucast deni.
Nejsem (doufam) technicky omezenec, ackoliv jsem technik snad od
kolebky. Navic to tentokrat bylo naprosto k veci, pokud jste si neracil
povsimnout (slo o svobodnou tvorbu cen).

Jinak slovy DFense:

KDYŽ SE VÁM TO NELÍBÍ, TAK TO NEČTĚTE.

--
Jirka