Vlastni MP3 prehravac - USB

Tomáš Skočdopole hoppik@seznam.cz
Pondělí Leden 10 22:04:05 CET 2005

Zdravim!
Jak tu nekdo psal ze si dela vlastni stolni MP3 prehravac - ja se o to take po castech pokousim - uz jsem ve stadiu, kdy uspesne bootuju z CF karty a nainstaloval uspesne zvukovku. Ted jsem dostal prenosnej MP3 prehravac a laka me moznost synchronizovat pisnicky mezi stolnim a prenosnym.
Proto se vas chci zeptat, zda jste nekdo zkousel pripojit USB zarizeni pod DOSem.
Ja jsem nasel na netu driver DUSE_4_9. po pripojeni sice zahlasi PC ze nasel v USBcku zarizeni, ale pak napise chyba a tim to skonci. Nejde ani fotak ani flashka...

Nekdo  mi radil prevodni USB - IDE, ale pry cena je kolem 1000

Pomuze pls nekdo?