nasazeni GPS na sekacku

Ondřej Kozumplík kozond-konf@seznam.cz
Pondělí Leden 10 18:15:46 CET 2005

jen bych malinko poopravil - dobra GPSka by ze 2 relevantnich druzic
vyhodnotila polohu asi takto:
"Not fixed" ;-)
Ale jinak spravne - s poctem relevantnich druzic a znizujici se
rychlosti se presnost zvysuje.
Pro sekacku bych pouzil asi toto:
- obehnal bych zahradu plechovym plotem
- na sekacku umistil ultrazvukove senzory vzdalenosti pro dve osy,
kompas pro presne snimani otaceni sekacky
- do procesoru sekacky bych nahral mapu zahrady s oblastmi, kde se
nenachazeji "zakazane zahony
;-)

Ondrej Kozumplik
http://hysteria.webpark.cz