Delphi - opet scrollovani v D6 - problem

Vitezslav Gazda gazda_vitezslav@hotmail.com
Pondělí Leden 10 17:49:35 CET 2005

Jeste jsem si ted vzpomnel, ze GetWindowLong ani nepotrebujete, protoze
navratova hodnota SetWindowLong je prave predchozi window proc. Jinak byste
si mel vystacit s tim co jsem napsal. Jen musite vedet jak se v delphi
deklaruje externi funkce SetWindowLong, SendMessage a typovy ukazatel na
funkci WindowProc. To je jazykove specificka zalezitost, takze v tom vam
nepomuzu, mozna nekdo jiny, kdo dela v delphi nebo pascalu. Jinak to opravdu
neni tak slozite jak se zda.