jak u 7106 plovouci vstupy ?

Vaclav PEROUTKA vaclav.peroutka@st.com
Pondělí Leden 10 16:59:54 CET 2005

Mno, po ruce nic takoveho nemam... Jake se tam pouzivaji svaby? Umi to
udelat galvanicky oddelene napajeni? Ja mel pocit, ze do sitovek jsou
menice bez indukcnosti...

Ad Pavel Poucha: Tam je spojene INL a COMMON, proto je tam cca 2,8V od Ucc.
V podstate katalogove zapojeni - dival jsem se na generovani zaporneho
napeti pomoci 4049 ( nebo i pomoci te ICL7660) ale nejsem si jist, ze to
vyresi ten problem. Posouvac mi v praxi nefugoval (v principu ovsem ano).
Nevim, jestli to nebylo tim, ze mam rozvazeny mustek, nebo jsem misto
pristrojoveho OZ pouzil starou MAA741...