RTOS systemy

Slavomir Skopalik skopalik@elektlabs.cz
Pondělí Leden 10 16:55:45 CET 2005

Vim jak je udelany RTOS pro windows.
Je to velmi "jednoduche", cele windows jsou spusteny
jako jedna NE RT uloha a samotne RT se deje v reruseni
casovace. Je predpoklad, ze RT se VZDY stihne, pokud ne,
tak se zacne kumulovat zpozdeni.
Pokud se RT nestihne, tak smula, s tim jiz nelze nic delat,
to musi prepsat programator.
Zhruba tak nejak.

	Slavek