Stare ARA3/85

Jaroslav Lukesh lukesh@seznam.cz
Pondělí Leden 10 16:49:53 CET 2005

Dne pondělí, 10. ledna 2005 11:00 Vaclav Peroutka napsal(a):
> nechcete se nekdo zbavit stareho cisla AR3/85 ? Chybi mi do kompletniho
> rocniku. Pripadne bych si jej aspon ofotil...

Mam, pravdepodobne i duplicitne, ale na nekolika mistech na pude. Kdyz se mi
budete pripominat, tak se dokopu tam v te zime vylezt po zebriku a podivat se
po nem. Scanner mi zatim nejede, ale snad nekdy pojede, srot s ISA slotem by
na to uz byl (ale zatim neni kdy ho dat dohromady).

--

                        Jaroslav Lukesh