RF odpal blesku

Dusan Dolezal dolezal@zoner.com
Pondělí Leden 10 16:41:52 CET 2005

Aha, tak to se omlouvam za mystifikaci, ja ten clanek nejak podrobne necetl.
Zkusil bych ten koder/dekoder s PICem (a nebo s jakymkoliv jinym procesorem,
kdyz si s PICy netykate, ale pro PIC je to hotove), tam si muzete delat co
chcete a staci ten kod celkem kratky a samozrejme bez opakovani. Vzdyt tady
o nic nejde, jak sam rikate, maximalne to obcas blyskne "navic", toho bych
se zase tak nebal.

Dusan Dolezal